divendres, 4 de novembre del 2011

Sortida de sol a Montellano - Taller Diego López

Els que em coneixeu, ja sabeu que aquest cap de setmana de pont vaig estar perduda per la Serra de Grazalema i els Aiguamolls del Guadalquivir. Ha estat un taller de fotos molt intens, no n'hem perdut cap de les sortides de sol , també hem retratat tots els capvespres, pel mig, per no perdre gens el temps, anarem a fer una excursió a la muntanya de Los Alcornocales i una visita ràpida al bellíssim poble, Zahara de la serra. Ja veieu que no hem perdut el temps.
Ara el que no tenc és temps per revelar tantes fotos. Afortunadament vaig sent més selectiva i "in situ" ja vaig esborrar-ne algunes.
, aqui vos deix una de les meves sortides de sol, feta des de d'alt del camí de Sant Pau, direcció a la Serra de Grazalema.

Aniré pujant altres de les meves fotos de aquest fantàstic cap de setmana llarg.
Salut i fotos 




2 comentaris:

  1. Molt bon principi, esper les demés amb ganes...ja que no vos vaig acompanyar, al manco disfruteré de les vostres imatges...
    Miquel

    ResponElimina
  2. ¡¡Qué días más buenos Cata!! ... fotos, amigos, comiditas ... ¡¡hay que repetir!! ;-))

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.