dissabte, 24 de març del 2012

Una estoneta per el RAM

Fa uns dies, aprofitant que el trípode i la càmera eren al maleter del cotxe, en acabar la feina vaig passar per el RAM, ja sabeu la poca afició que entre setmana desperta aquesta fira, gairebé no hi havia ningú, els firaires i jo, ells devian estar pensant per què volia fotos de les atraccions si cap dels meus néts estavan fent voltes.
Vaig fer algunes fotos, amb l'objectiu 17-50, és a dir angular, poc. És el que tenia a la càmera, no sempre vaig amb el mochilón al maleter, clar.
Per això vaig decidir posar la focal a 50 ia veure com sortien els talls ...
Aquest és el meu breu testimoni que un cop l'any hi ha fira del Ram a Palma.





Fins la propera, salutacions per a tots i totes

4 comentaris:

  1. Como siempre, aprovechas cualquier oportunidad para sacar fotos. Aquí llevamos cierto tiempo de sequía creativa, especialmente yo, porque Rosana siempre inventa algo creativo que hacer, aunque sea en casa. Me ha gustado mucho la última.
    Saludos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Juan, muy amable. Por cierto, hemos disfrutado como enanos (yo más por lo bajita ... jejeje) con el paseo analógico, os tenéis que apuntar al próximo, si o si.
      Besos tambien para Rosana.

      Elimina
  2. Me encantan estas fotos de ferias, nocturnas, en movimiento y tan coloridas, quedan preciosas, no sabría cual quedarme, creo que las tres juntas quedan muy bien.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Siempre he soñado con hacer algunas fotos a la Fire del Ram... Y nunca ha pasado de un sueño. Tengo tantos sueños :-)
    Las fotos preciosas, no lo dudes.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.