divendres, 11 de maig del 2012

Falten pocs dies i una mica de publicitat - Illes Balears

Directament: copy paste la invitació d'en Sebastià, on ens convida a assistir a l'acte de presentació del seu nou llibre. (Per economia del temps, que estic molt vaga)

-----------------

Per els qui encara no ho sabeu, Triangle Postals acaba de publicar el llibre "Paisatges Illes Balears". N'he posat una entrada al blog http://www.blog-sebastiatorrens.net/ i en podreu veure un parell de pàgines a la secció Llibres de la web http://www.sebastiatorrens.net/libros/ca/illes-balears.html . Ha estat un projecte ambiciós, que ha arribat a bon port i que m'ha duit a viatjar per les nostres estimades illes intentant retratar una part de la natura, encara meravellosa, que mos envolta. Esper que el resultat vos agradi.

Tendrem una presentació el dia 16 de maig a sa llibreria Quart Creixent, a Ciutat, a les 20,00 hores. Voldria amb aquest correu convidar-vos a totes i tots. A pesar que el lloc és petit segur que mos hi sentirem molt bé. M'acompanyaran els escriptors Miquel Rayó i Antoni Vidal. Es primer és l'autor dels textos, on hi també ho col.laboren un escriptor per cada illa gran, Jean serra per Eivissa, Ponç Pons per Menorca i Antoni Vidal per Mallorca. Com veis, tot un luxe.

Per si no podeu venir a sa presentació, el llibre el podreu conseguir a la majoria de llibreries de les illes però si teniu cap dificultat basta que contacteu amb jo i ho arreglarem.

Salut i, si pot esser, bones fotos,
Sebastià.
---------------------------- 
Afegiré que he tengut l'oportunitat de fullejar-lo i m'ha semblat molt interessant, ja estic esperant el moment de poder comprar-lo a les llibreries.


I com sempre, salut i fotos (si pot esser, bones, bones)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.