divendres, 19 d’octubre del 2012

Flashes - proves amb el flash


Com se sol dir: provant el flash, aquest etern desconegut. (al manco per a mi)

A falta de models més interessants, he sol · licitat la inestimable col · laboració d'en Peter, l'esquirol del conte de na Beatrix Potter, té aquest gest d'empipament permanent, així que no li doneu la culpa a ell si és que vos sembla que no li agrada posar, és seu estat natural.

Aquestes les vaig fer amb el 35-70mm f/3.3-4.5 a 70mm
Iluminació lateral dreta a 45º i a la alçada d'en Peter (flash a 1 mt aprox)


Iluminació lateral esquerra a 45º i a la alçada d'en Peter (flash a 1 mt aprox)

Iluminació trasera i a la alçada d'en Peter (flash a 0.5 mt aprox)
Crec que hauria d'haver posat el model més enfora de la paret

 i ja que tenia unes orquídies a casa, vaig voler fer algunes proves amb elles



Vaig volver fern-ne qualquna amb el Tamron 90mm f/2.8

i aquest és el meu modestíssim equipament (les marques de sa paret son evidències de que aquest és el puesto de una cadira) el softbox és una capseta de Ikea per els armaris, va bé per ordenar la roba i per fer servir el flash)
Fins la propera! Salut i fotos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.