diumenge, 19 de maig del 2013

Capdepera - Mercat Medieval i na Margalida de s'Estany

Margalida Tous
Avui, amb gran satisfacció per la meva part, vos faré partícips de la nostra alegria. La meva tia, na Margalida de s'Estany, a punt de fer els 85 anys, va tenir l'honor de fer el pregó i la inauguració del Mercat Medieval d'enguany.
Tots estam molt contents i molt orgullosos de pertànyer a la família de s'Estany. Gabellins per els quatre costats, encara que jo mateixa, visqui a Palma i no vagi pel poble tant com voldria.
Con podeu imaginar, em vaig anar a la cerimònia amb la càmera llesta i no vaig quedar defraudada, vaig disfrutar d'allò més, fent fotos a la tia, als cosins i als convidats.
Hi va haver una petita nit de foc, però casi no hi vaig arribar. M'hagués agradat retratar als dimonis, però tenia massa coses per atendre. La propera vegada faré fotos de dimonis, ho prometo.
Des de el meu blog, faig homenatge a aquesta gran persona, na Margalida, sa meva tia, que res no la atura i ens dona cada dia exemple de gran vitalitat i coratge.

Meyme fent les presentacions

Margalida fent el pregó.
The market is open, enjoy it


Margalida ens contà la seva devoció per la Verge de l'Esperança
La Coral S'Alzinar ens va oferir una esplèndida actuació
En acabar La Balanguera que ens va fer vibrar a tots


La salutació del Batle de Capdepera
Ses madones de sa llata no podien deixar d'acompanyar a la seva amiga, na Margalida



Familia i autoritats



Rebent les felicitacions dels amics


Teníem un bon berenar pel davant. Tots mos ho agafarem molt en serio.




Sa padrina molt orgullosa amb las seves dues precioses netes. Que ja son ben grans.





Fins a la propera, disfrutau de la fotografia.

2 comentaris:

  1. No me extraña que estés orgullosa de la tía Margalida, lo bueno es que registres estos momentos tan buenos con tu cámara ... seguro que volverás a ver las fotos y volverás a disfrutar muchas veces ;)

    ResponElimina

  2. Tiene ti tía un aspecto vivaz. Seguro que para ella y para todos fue un gran día. Tú le has hecho un gran regalo, este reportaje fotográfico que no habrá de olvidar.

    · un abrazo

    · LMA · & · CR ·


    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.