dimecres, 9 d’octubre del 2013

Notebook tradicional

Em fa ganes comprar-me un notebook d'aquests que s'estilen ara, els hi diuen tablets i són un petit ordinador a la butxaca. Vull poder llegir els ebooks del Club de Lectura més còmodament que amb un pdf a l'ordinador; que és molt incomod per llegir. També vull connectar-me a la xarxa, gestionar més còmodament el correu quan no sóc a casa, fer servir l'agenda electrònica, perquè des del mòbil se fa molt pesat i també poder guardar còpia de les meves fotografies per tal de poder ensenyar-les als amics i amigues quan feim xarradetes de fotos.

Estic en fase de recerca: teniu algun consell per donar-me? Els vostres comentaris seràn benvinguts.

I per què vegeu el notebook que faig servir (què té molta personalitat i m'encanta dur al bolso una llibreta i un llapis per fer les meves anotacions), encara que tengui una tablet electrònica, no crec que deixi de fer servir les meves llibretes de sempre ... Modernitat, si però amb mesura, ... jejeje


Com sempre vos dic, salut i fotos.

3 comentaris:

  1. Eso es lo mejor, aprovechar lo mejor de lo tradicional e incorporar las cosas buenas que te ofrece la modernidad.
    Lo siento, no puedo aconsejarte, me he quedado en el kindle ... tendrás que aconsejarme tú cuando ya tengas experiencia;D

    ResponElimina

  2. Estupenda foto. No abandones ese ¡notebuk! No falla.
    Si has de comparte algo,, piensa en el tamaño. Ha de ser muy manejable. Quizás con siete pulgadas sea suficiente. Tengo una tablet mayor y no resulta práctica como para llevarla a todas parte.
    Leo perfectamente en un smartphone de pantalla grande... es otra opción.

    · un beso

    · CR · & · LMA ·


    ResponElimina
  3. Quizás sea buen momento para pensar en las Kindle que van a ser sustuídas por las de nueva generación, están a buen precio en Amazon, hace unas semanas que le vengo dando vueltas pero tampoco me decido.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.