dilluns, 2 de desembre del 2013

Simone de Beauvoir també és al camí



Algú pot explicar-me perquè les paraules que arriben als meus sentits són tan oportunes?



Avui al Diari de Mallorca he trobat aquestes paraules, que he mostrat a na Xisca i a ella també li han agradat molt, m'ha demanat si les volia llegir, així que he tengut l'oportunitat de llegir-les a l'escola Graduada de Sa Pobla. No m'ha sortit gens bé això de parlar en public, si ho hagués sabut, hauria practicat una miqueta abans de llegir en veu alta ... Espero em sàpiguen disculpar ...



I aquest és el text que tant m'ha agradat.

Tal com surt al DM, en castellà:

Simone de Beauvoir decía: "La solución es fijarnos metas que den significado a nuestra existencia (...). Sumergirnos en el trabajo social, político, intelectual o artístico, y desear pasiones que nos impidan cerrarnos en nosotros mismos (...). Y vivir una vida de entrega y proyectos de forma que podamos mantenernos activos en una camino con significado".


Just avui na Xisca m'ha demanat si la volia acompanyar des de Sencelles a Sa Pobla, la resposta ha sigut positiva i he fet el trajecte en tren des de ca meva a Sencelles. Ells m'esperaven a l'estació i pels camins antics, passant per Bùger hem arribat a Sa Pobla en un moment. Quin plaer fer aquestes rutes pels camins de Mallorca, mai no havia tengut l'oportunitat de veure el camp i les muntanyes com les he vistes avui. Al suau pas de l'egua Guzzi i hàbilment conduïda pen Paco, el carreter. Un altre dia que el passeig ha omplit les meves inquietuds.

Com que no duia càmera de fotos, hauré d'esperar que la bona voluntat d'en Tolo i d'altres em facin arribar qualcuna.



2 comentaris:

  1. Estoy convencida que cuando dejamos de tener metas e ilusiones empezamos a envejecer. Tu rebosas juventud, ilusiones y un montón de objetivos por cumplir ;D

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.