dilluns, 30 de març del 2015

Cabrera - Aprofitant el bon temps

Aquest cap de setmana la meva filla i gendre ens han convidat a una passejada en veler. Embarcarem al Club Nàutic de Palma el divendres, per tal de poder partir ben prest el dissabte matí.
Posarem rumb a Cabrera i fent uns quants bordos, ben aviat ja vàrem estar voltant el Cap Regana i Cap Blanc.
Amb un parell d'horetes mos hi vàrem plantar a Cabrera. El temps ens va acompanyar, llàstima de vent i no vàrem poder aprofitar de fer la travessia a vela. No vàrem poder aturar el motor perquè no hi havia vent a bastament.

Una vegada allà, vàrem fer de turistes, amb el Dingy a fer una cerveceta a la Cantina, una passejadeta per tal d'estirar les cames i a sopar i dormir.

Pel matí les gavines volgueren fer el cafè amb llet amb noltros ... I jo vaig treure el 300 i en vaig fer unes quantes de fotos.

Pareixia que estaven ben afamegades i qualcuna quan s'atracava feia una porada.











Ho veis quina mirada tan agressiva que ens feia?

Fins aviat, salut i fotos

3 comentaris:

  1. Cata !! Te nos estás haciendo pajarera. Te guardaré el secreto para que las orquídeas no se sientan hechas de menos. Buena entrada y buenas fotos.

    ResponElimina
  2. Un hermoso paseo, Cata, parece que las gaviotas te invitan a ser pajarera, supongo que en el trayecto verías, también a las pardelas. Interesante reportaje.

    ResponElimina
  3. Qué fin de semana tan especial! Ilustrándonos con las fotos de las gaviotas casi podemos oler el olor a sal. Un abrazo!

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.